Мова, про спробу переписати закон спеціально “під звільнення” керівника антикорупційного органу.
“Що стосується діяльності нашої ВР і законотворців, то вона дуже давно вийшла за рамки здорового глузду і норм Конституції.
От, наприклад, той же закон про банкрутство фізичних осіб, про відновлення кредитування, де зазначено, що він діє на правовідносини, які виникли до того. Але ж у нас є стаття 58 Конституції України, яка передбачає заборону застосовувати норму законодавства, у разі, якщо воно погіршує стан особи у часі, назад.
В даному випадку, якщо сьогодні буде прийнята якась норма закону, яка буде внесена, наприклад, в закон про НАБУ, чи в закон про боротьбу з корупцією, і яка буде передбачати як одну з підстав для звільнення — притягнення директора НАБУ до адміністративної відповідальності, то у Артема Ситника буде дуже велика кількість підстав і шансів оскаржити таке звільнення у подальшому. І згодом отримати мільйонні компенсації від держави України”, — каже він.
Також Кравець пояснює, що застосувати до Ситника таку новоприйняту норму, якою б вона не була, буде не можливо.
“Навіть, якщо сьогодні буде внесена така норма законодавства — її застосувати до Ситника буде не можливо. Буде можливо виключно дотриматися процедури і звільнити його за процедурою яка передбачена. А це — заявити про конкретні порушення чинного законодавства, що до речі має бути обґрунтовано”, — пояснив юрист.
Нагадаємо, комітет з питань антикорупційної політики рекомендував Верховній Раді прийняти законопроект про підстави звільнення з посади глави НАБУ.
Також нагадаємо, сам Ситник вважає, що його відставки бажає “один олігарх”.