ekspert-rozpoviv-yak-zminilis-alkogolni-zvichki-ukrayintsiv-za-kovidniy-rik

Експерт розповів, як змінились алкогольні звички українців за "ковідний" рік

 • 16811 переглядiв

КИЇВ. 4 лютого. УНН. У The Wall Street Journal повідомили, що за рік пандемії COVID-19 американці стали більше купляти саме дорогого алкоголю. Це пояснюють тим, що в умовах, коли на інші розваги немає можливості витрачати гроші, американці почали тішити себе елітним алкоголем. УНН поцікавився у директора Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексія Дорошенка, а як пандемія вплинула на алкогольні звички українців за рік.

Цитата

“У нашому випадку зміни відбувалися лише зі зміною економічного стану. Якщо людина має погіршення фінансового стану (а таких дуже багато), це вплинуло на її споживацькі вподобання та звички. Люди відмовляються зараз від дорого закордонного алкоголю, тому бачимо, що імпорт впав. Також вони переходять на вживання вітчизняного алкоголю в середньому недорогому ціновому сегменті”, — зазначив він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Регулярно і помірно або рідко, але влучно: лікар пояснив, як краще вживати алкоголь

Експерт наголосив, що однією з тенденцій також стало збільшення кустарного виробництва алкоголю — наливок, горілки, які зараз багато людей роблять самостійно.

“Хоча ми не побачимо цього в будь-яких офіційних даних. Українські дані та міжнародні дані по Україні розходяться в рази, їх практично немає. Але люди не стали менше пити, лише збільшили вживання саме алкоголю українського виробництва та ще й почали робити домашній алкоголь: вино восени, зараз — щось міцне, наприклад, самогон”, — зазначив він.

Доповнення

  • Відзначимо, що експорт української горілки залишається незмінно високим.
  • Експерти високий попит у світі на українську горілку пояснюють її унікальною особливістю. Так, Україна відрізняється від всіх інших світових виробників тим, що для виробництва горілки використовує підготовлену, а не дистильовану воду. Це обумовлює високі смакові якості алкогольного напою.
  • До ТОП-5 надійних виробників якісної української горілки входять такі лікеро-горілчані компанії, як: “Баядера — Груп” (ТМ “Хлібний дар”), “Глобал Спірітс” (УДК) (ТМ “Хортиця”), “ЛВН Лімітед” (ТМ “Немірофф”), ЛГЗ “Prime” (ТМ “Prime”, “Др.Житник”) і ТОВ “Атлантіс” (ТМ “Грін Дей”).

Українські Національні Новини

Суспільство