Так, “Радикальна партія Олега Ляшка” витратила на пропаганду 39% коштів, на другому місці — партія “Народний фронт”, 35% витрат. Найменше на пропаганду витратила партія “БПП “Солідарність”, 21% витрат.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Подруга радикала Рибалки їздить одразу на Mercedes-Benz та Porsche Panamera
Також зазначено, що станом на 1 січня 2018 року серед парламентських партій було розподілено 610 047 010 гривень на фінансування їхньої статутної діяльності.
Нагадаємо, за підсумками минулого року, “радикали” спустили на рекламу близько 20 млн грн бюджетних коштів.
Також нагадаємо, радикала Сергія Рибалку аналітики порталу “Слово і діло” визнали найбільшим популістом фінансового комітету ВРУ.