Повідомляється, за твердженням міжнародного експерта, існувало кілька джерел вибуху: в крилі, в так званому слоті і в центроплані, що підтвердив аналіз механізму удару дверей об землю. Береза не мала впливу на первинне руйнування крила.
Як мовиться в комюніке, ці висновки прийняли члени Підкомісії, і вони є одним з ключових стверджень технічного рапорту.
Нагадаємо, останні секунди польоту з даними про різкий стрибок тепла, які, ймовірно, свідчать про вибух на борту Ту-154, в якому в 2010 році загинув президент Польщі Лех Качинський, були видалені зі звіту про катастрофу на прохання росіян.
Довідка УНН: Смоленська катастрофа сталася 10 квітня 2010 року. Унаслідок катастрофи загинув президент Польщі Лех Качинський, низка високопосадовців країни, громадських діячів та представників духовенства - всього 96 осіб, включно з 7 членами екіпажу.
Літак Ту-154, який здійснював рейс з Варшави до Смоленська, під час заходу на посадку в складних метеорологічних умовах за нез'ясованих обставин опустився на критично малу висоту, зачепив лівим крилом березу на висоті 4 метри від рівня землі і розбився на відстані 350-500 м від початку посадкової смуги аеродрому Смоленськ-Північний, лівіше на 150 метрів.