"У листопаді через електронну систему оскарження АМКУ отримав 409 скарг, що на 65 більше, ніж за відповідний період минулого року (344). Водночас порівняно із попереднім місяцем 2017 року кількість скарг зменшилася з 451", - повідомив він.
Як уточнив Терентьєв, із 409 отриманих у листопаді скарг до розгляду було прийнято 280, із них відмову у задоволенні отримала 81 скарга, а 168 – задоволені повністю або частково (замовникам відмінені торги). За відповідний період минулого року до розгляду було прийнято 208 скарг, відмову у задоволенні отримала 31 скарга, а кількість задоволених повністю/частково сягла 91 скарги.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рада ухвалила законопроект про моніторинг публічних закупівель у першому читанні
Станом на листопад 2017 року було задоволено 69,6% проти 65,6% у листопаді 2016 року.
Також голова АМКУ додав, що у серпні цього року Комісія отримала рекордну кількість скарг 573. У вересні кількість зменшилася до 500, у жовтні – до 451, у листопаді – до 421 скарги. Всього за 11 місяців цього року на розгляд до АМКУ надійшло 5 134 скарги.