Тон на ринку задає споживач: він вибирає не тільки житлові квадратні метри, а й рівень комфорту. Все більшу роль відіграють якість ліфтів, свій паркінг, велика зелена зона. Зростає популярність на житлові комплекси, де двори облаштовані за концепцією "без машин". І, звичайно ж, важлива розвинена інфраструктура: зона розваг, ТЦ і фітнес-клуби, хороша транспортна розв'язка.
Особливо просунуті забудовники пропонують навіть зарядки для електромобілів, сонячні батареї та ін. А з огляду на популярність невеликих квартир, особливу увагу приділяють плануванню: намагаються зробити його максимально продуманим і корисним.
І забудовники, і ріелтори говорять про те, що покупець сьогодні значно помолодшав. Крім того, він став більш перебірливим і обережним. З урахуванням гучних скандалів з недобудовами, люди стали частіше цікавитися документами, стежити за роботами на майданчиках.
Як повідомляв УНН, забудовники відзначають тенденцію збільшення інтересу до двокімнатних квартир. Про це, зокрема, розповіла директор Департаменту маркетингу та продажів компанії "Київміськбуд" Тетяна Маркова, що такі квартири купують для життя, наприклад, сім'ї, які "виросли" з "однушки" з появою дітей. Вона також зазначила, що покупець став більш вимогливим до якості житла, зокрема до інфраструктури комплексу і його розташування.