"Укрзалізниця та ТОВ “Трейд Коммодіті” були змушені внести зміни до договору щодо постачання дизельного пального через зміну його вартості на ринку нафтопродуктів. 15 грудня 2016 року філія “Центр забезпечення виробництва” ПАТ “Укрзалізниця” та переможець аукціону - ТОВ “Трейд Коммодіті” уклали додаткову угоду, яка наближає закупівельну вартість однієї тонни пального до середньоринкових показників та передбачає її зміну на 9,9 %
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Підвищень вартості пального вже після зіграного тендеру не повинно бути - В.Балчун
Зміна ціни товару не більше ніж на 10 % у разі коливання його вартості на ринку передбачена законом України “Про публічні закупівлі”, за умови, що це не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Таким чином, загальна сума договору з постачальником нафтопродукту складе 357,9 млн грн з ПДВ, а об’єм закупівлі - 18,3 тис. тонн, а не 20 тис. тонн, як раніше передбачали умови закупівлі“, - йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, компанія “Трейд Комодіті” підвищила вартість дизпалива для “Укрзалізниці” після того, як виграла тендер.
Цінова пропозиція “Трейд Комодіті” під час проведення тендерної процедури становила 17 896 грн за тонну ДП.
Однак наразі компанія підвищила вартість свого ДП на 10% до 19680 грн за тонну.
Разом з тим, участь у зазначеному тендері брали й інші гравці ринку.
Так, компанія “Вог Аеро Джет” з ціновою пропозицією — 18 798 грн за тонну.
Компанія Торговий дім “Сокар” з ціновою пропозицією 20 520 грн за тонну.
Компанія ОККО Бізнес-Контракт з ціновою пропозицією 18 948 грн за тонну.
Як повідомляв УНН, за словами експерта, від зміни керівництва “Укрзалізниці” у тендерних закупівлях на краще нічого не змінилося.