Загальний регламент захисту даних, що вступив у силу в країнах Євросоюзу, включаючи Велику Британію, в цьому році, передбачає суворі стягнення для компаній, які не змогли забезпечити безпеку даних своїх користувачів. Згідно британської версії закону про захист даних, максимальним покаранням для компанії, яка допустила витік особистої інформації, є штраф у розмірі 17 млн фунтів стерлінгів (22 млн доларів США) або 4% від загального обороту компанії, у залежності від того, яка з цих сум більша. У 2017 році сукупні надходження British Аirways склали 12,2 млрд фунтів (15,75 млрд доларів), і саме від цієї суми може бути розрахований розмір штрафу.
Рішення про те, чи понесе компанія покарання, мають бути ухвалені управління комісара з інформації Сполученного Королівства. Дане відомство зараз вивчає обставини злому, розслідування розпочало також британське Національне агентство по боротьбі зі злочинністю.
Як раніше повідомляв УНН, дані кредитних карт 380 тисяч клієнтів авіакомпанії British Airways потрапили до рук зловмисників у результаті хакерської атаки. Жертвами зловмисників могли виявитися всі, хто бронював квитки або оплачував інші послуги на сайті або через додаток British Airways у період з 21 серпня по 5 вересня поточного року. Клієнтам компанії, які могли стати жертвами зловмисників, рекомендовано звернутися в банк або іншу кредитну організацію, що випустила їх карту, і слідувати рекомендаціям співробітників служби підтримки. У всіх клієнтів, які бронювали свої квитки у зазначений період, буде можливість скористатися ними і зареєструватися на рейси у звичайному порядку.