Першопроходець приватної тяги планує вийти на колії Укрзалізниці вже за місяць

Першопроходець приватної тяги планує вийти на колії Укрзалізниці вже за місяць

Київ  •  УНН

15 вересня 2020, 13:53 • 23443 перегляди

КИЇВ. 15 листопада. УНН. Перший учасник експерименту міністерства інфраструктури розраховує запустити свої локомотиви на колії Укрзалізниці не пізніше ніж за місяць, щонайбільше – за два. Про це УНН розповів технічний директор ТОВ "Українська локомотивобудівна компанія" Володимир Крот.

"Впродовж двох-трьох тижнів має бути підписаний договір з УЗ. Після цього мають бути підписані договори з клієнтами і тоді можна запускатися на певних маршрутах. Тобто орієнтовно на все це треба бути не менше, як місяць часу, можливо – до двох", – повідомив він.

Також Крот зазначив, що тарифи за користування інфраструктурою Укрзалізниці визначені тарифною схемою, яка передбачена положенням про тимчасовий порядок зі здійснення цього експерименту міністерства інфраструктури. Однак сьогодні вони ще узгоджуються.

ТОВ "Українська локомотивобудівна компанія" здійснюватиме курсування приватних локомотивів на дільницях залізничних колій загального користування за напрямками:

▪️ "Стрий – Івано-Франківськ";
▪️ "Тернопіль – Шепетівка";
▪️ "Шепетівка – Калинівка 1";
▪️ "Старокостянтинів 2 – Гречани";
▪️ "Старокостянтинів 1 – Гречани";
▪️ "Старокостянтинів 2 – Калинівка 1";
▪️ "Старокостянтинів 1 – Калинівка 1";
▪️ "Гусятин – Ярмолинці – Гречани";
▪️ "Кам’янець-Подільський – Гуменці – Балин – Дунаївці – Ярмолинці – Гречани".

Нагадаємо, у серпні Мінінфраструктури визначило першого учасника експериментального проекту допуску приватної тяги на колії Укрзалізниці — ТОВ "Українська локомотивобудівна компанія".

Як зазначив міністр Владислав Криклій, демонополізація вантажоперевезень залізницею — європейський досвід, утім, Мінінфраструктури буде враховувати всі можливі ризики демонополізації, аби не створити державі великого конкурента.

Також компанія-першопроходець раніше розповіла УНН про те, як трансформуються вантажоперевезення із приходом приватної тяги на колії Укрзалізниці.