Агрохолдинг Косюка задоволений "обкаткою" моніторингу емоцій і готується до масштабування проекту
Київ • УНН
КИЇВ. 1 квітня. УНН. Найбільший виробник курятини в Україні агрохолдинг "Миронівський хлібопродукт" (МХП) Юрія Косюка входить у нову еру технологічного розвитку. Про це на своїй сторінці в Facebook написала директор по персоналу і комунікацій компанії Ксенія Прожогіна, передає УНН.
Вона зазначила, що не так давно МХП завершив пілотну частину проекту щодо "обкатки" моніторингу емоцій співробітників. Проект тривав кілька місяців, в ньому взяли участь співробітники-добровольці компанії.
"Ми починаємо масштабування в рамках головного офісу проекту з дослідження рівня задоволеності співробітників на основі передових технологій у галузі штучного інтелекту - емоційних обчислень. Протягом декількох місяців невелика група наших співробітників-волонтерів брала участь у реалізації пілотної частини проекту для "обкатки" і налаштування технологій", - підкреслила вона.
Набутим досвідом команда МХП буде ділитися поступово, каже Прожогіна.
"Тепер ми підійшли до наступного етапу: для поглиблення і більш точної адаптації емоційних обчислень розширюється вибірка учасників дослідження. У найближчі дні ми чекаємо поставку і почнемо монтаж новітнього обладнання та комплектуючі, ПЗ, аналогів яких немає в Україні. Вони допоможуть збирати ще більш точні дані на більш широкій вибірці учасників дослідження", - пише вона.
Згодом кожен працівник компанії зможе отримати практичну користь, зазначає Прожогіна.
"Для людини - це інструмент глибшого пізнання самого себе, психологічного стану, емоційних реакцій, контролю емоційного здоров'я. Захист своїх співробітників від стресу, морального, професійного та психологічного вигорання - це цілі компаній зі світовими іменами, які впроваджують аналогічні механізми дослідження. Це дуже важливо в сучасному світі, який перенасичений враженнями, емоціями і стресами", - підкреслила вона.