Coca-Cola запустила у продаж алкогольний коктейль
Київ • УНН
КИЇВ. 1 червня. УНН. Компанія Coca-Cola, вперше за всю історію існування, запустила в продаж алкогольний напій. Газований лимонний коктейль під назвою Lemon-Do дебютував в Японії. Про це повідомляє Japan Times, передає УНН.
На сьогодні в продаж надійшли три варіації напою - із вмістом спирту 3%, 5% і 7%. Ціна банки об'ємом 350 мл становить 150 ієн (35,9 грн).
"Ідея коктейлю спала на думку розробникам продукції Coca-Cola після відвідин японських пабів, де напої з лимонним смаком користуються великою популярністю", - йдеться в повідомленні.
Напій можна придбати виключно в Японії. Його продажі за межами країни поки не плануються.
Як повідомляв УНН, сьогодні на світовому ринку алкоголю спостерігаються нові тенденції. Зокрема, споживачі все частіше надають перевагу не чистим алкогольним напоям, а різним міксам і коктейлям.
"Сьогодні тенденції світового ринку алкоголю свідчать про те, що споживач вибирає не чистий міцний алкоголь, а надає перевагу спиртному з різними смаками. Споживачі, обізнані різноманітністю алкоринку, готові до експериментів, їм подобається нова, легка і екстравагантна подача, здавалося б, уже давно відомих смаків, продуктів", - розповіла УНН голова ради директорів Beverage Trading Company Ольга Івушкіна.
Цим, власне, і була продиктована ідея презентації України на міжнародній виставці алкоголю ProWein 2018 шляхом приготування різних алкогольних коктейлів на основі українського горілчаного бренду Medoff.
Про те, як це відбувалося, можна прочитати в спеціальному матеріалі УНН, як Україна дивувала світ вишуканими коктейлями.