МОН підготувало нову модель оцінювання для перших класів
Київ • УНН
КИЇВ. 21 травня. УНН. У Міністерстві освіти і науки розробили нову модель оцінювання в перших класах, передає УНН з посиланням на прес-службу МОН.
“Ця модель ґрунтується на формувальному оцінюванні, що дозволяє оцінити насамперед процес навчання, а не результат (тобто кількість помилок), а також поступ кожного учня. Зокрема, за запропонованим зразком Свідоцтва досягнень учителі оцінюватимуть, як активно дитина працювала на уроці, чи була допитливою, чи добре співпрацювала з іншими тощо”, — йдеться у повідомленні.
Модель оцінювання вже надіслали для апробування в школи, які пілотують новий стандарт початкової освіти. За результатами оцінювання в цих класах і зворотного зв’язку від учителів, МОН планує внести корективи і надати нову форму оцінювання всім першим класам для 2018/2019 навчального року.
За словами міністра освіти і науки Лілії Гриневич, завданням такого оцінювання є “розкрити потенціал кожної дитини, підтримати її і надихнути навчатися далі”. Вона додала, що в новій українській школі хочуть відмовитися від слова “табель”.
“Бо значення слова табель — це відомість або список. А школа має надавати учневі і батькам розгорнуту характеристику про досягнення дитини, так як наведено в зразку свідоцтва для 1-го класу”, — сказала Л.Гриневич.
Також МОН підготувало методичні рекомендації щодо оцінювання.
Як повідомляв УНН, 8 травня набув чинності Порядок зарахування учнів до першого класу.